Vaginální orgasmus - Poprvé!

Co se týká orgasmu, tak s klitoridálním problém nemám a pokaždé se dostaví. Jenomže s tím vaginálním to až tak snadné není (bohužel). Já ho tuhle v pátek nečekaně prožila a řeknu vám, bylo to velký. Intenzivní, silné a opravdové, v tu chvíli jsem totiž nemyslela na nic jiného, než aby ty vibrující pocity vybouchly v ten jeden největší. 


Domů jsem se přišla převléct a sbalit si věci na pilates. Odhodila jsem kabát na věšák, sundala kozačky, rozpustila vlasy a než jsem došla do ložnice pro věci na cvičení, stačila jsem se kompletně zbavit oblečení a do pokoje jsem tak vkročila jako éterická víla, s rozcuchanými a zároveň nadýchanými vlasy, ostatně to asi znáte, když uvolníte prameny vlasů vyčesané do vysokého culíku. Byla jsem tak soustředěná na to, abych se co nejrychleji sbalila a vypadla z bytu, že jsem až v ložnici objevila drahého. Jakmile mě spatřil, byl stejně překvapený jako já a jeho očividná radost se hlásila o pozornost v rozkroku,  v přiléhavých boxerkách jsem tak měla víc než štědrý výhled. Látka obepínala jeho penis a já cítila, jak nutkání stihnout cvičení rázem vyměnilo okamžité vzrušení.

Přistoupil blíž, broukl něco nesrozumitelného na přivítání a spontánně se mi přisál na růžovou bradavku, která pod jeho asistencí ztvrdla a stala se snad ještě citlivější. Neměla jsem chuť ani myšlenky na předehru, polibky, nebo snad orální sex, chtěla jsem ho cítit v sobě. Jeho pulzující mužství, jeho tvrdost a konečně slyšet, jak jeho varlata pleskají o můj zadek. S jasným cílem jsme přistáli na posteli a já drahého nasměrovala tak, abych si na něm mohla přirážet podle svého. Miluju totiž, když si můžu průniky řídit přesně podle svých představ, sledovat, jak si je užívá a napínat ho, když se o něj pokouší chtíč.

 On mě ale vybídl k tomu, abychom si na nad jeho penis přidřepla a po celé délce jeho penis pojmula. Díky dřepu jsem ho cítila na maximum a to stejné cítil i on, protože božsky zavyl přicházející slastí. Pohybovala jsem pánvi tam a zase zpátky a po chvíli jsem měla pocit, že cítím něco víc, než kdykoli jindy.  Když jsme se v minulosti milovali v poloze "na koníčka", vždycky jsem si příjemně stimulovala klitoris. Teď jsem ale přicházející slast cítila uvnitř, tohle nevídané objevení mě nutilo a lákalo pokračovat dál. A vyplatilo se.

 Ty pocity uvnitř mé vaginy nebyly vzdálené, cítila jsem je blíž, silněji a ten nově objevený pocit vzrušení mě nabádal, ať v žádném případě nepřestávám a já ho slepě následovala. Drahý mi tu a tam hladil poštěváček a na střídačku líbal, sál a držel houpající se ňadra. Jindy jsem se zajímala o jeho prožitek, ale dnes mě to nezajímalo. Přirážela jsem si za svým jako smyslů zbavená, jakoby všechno přestalo existovat a celý svět se smrkl do blížící se ho orgasmu.  Ten ale neustále kroužil kolem, zrychlila jsem tempo a cítila, že tento rytmus bude zkratkou k vyvrcholení. Byla jsem totálně vzrušená a vlhká tak, že moje vagina mlaskala jako už dlouho ne.

  A pak to přišlo..... Cítila jsem uvnitř něco jako pulzy, mírné vibrace přecházející v chvění a nakonec se tyto opojné vjemy spojily v jeden - v orgasmus. Zatmělo se mi před očima a já se pro znásobení pocitů na penisu jemně zavrtěla, ta exploze spojená s vyvrcholením se jakoby na chvilku vrátila, divoce mi pulzovala v hlavě a pak jsem se tím nejkrásnějším vysílením a únavou zároveň zhroutila  milému do náruče. Neměla jsem energii na další přirážení, poslušně jsem na něj vystrčila zadek, jeho penis si našel ještě stále vlhou vaginu a já s obličejem zabořeným v peřinách mu vycházela vstříc. Začal zrychlovat a já pár vteřin nad to ucítila cákance semene, které v intervalech pokryly můj zadeček a záda.

Komentáře

Oblíbené příspěvky