Když děláte něco zakázaného, chutná to božsky!


Byly (a dodnes jsou) okamžiky, kdy i já jsem dokázala sejít z cesty a neskromně si to celé užít. Zakousnout se do jablka hříchu je samo o sobě lákavé, a když tak učiníte,  poznáte, že chutná lépe, než stereotypní a schválená klasika, najednou se i přes zábrany sobě vlastní zakousnete jednou, dvakrát, třikrát a klidně i sedmkrát.

S Robertem se znám asi tři roky, on pracuje na zajímavé pozici ve finančním sektoru a má našlápnuto k rozvodu (důvodem ale není má maličkost). Skvěle si rozumíme, doplňujeme a dokážeme konverzovat hodiny a hodiny a ještě je nám to málo. Jenomže naše sympatie a náklonost nás jednoho večera dostala do postele. Vlastně abych to uvedla na pravou míru, tak jsme si prvně střihli vášnivý sex v autě na sedačce. A řeknu vám, byla to jízda.

 Chtěli jsme se rozloučit obyčejným plesknutím jeho rtů na moji tvář, ale nějak se nám tento zdvořilostní polibek nepodařil a mé tělo mě zradilo – (s)prostě se mi to začalo líbit a chtěla jsem víc, i když mi v hlavě bily zvony na poplach, že nesmím! A víte co, byl to jen zákaz v myšlenkách, nakonec jsem mohla!


 
 Přesunuli jsme se na zadní sedačky Jeepu, kde bylo překvapivě moc místa (od té doby miluji čtyřkolky a terénní auta). Jeho polibky odpovídaly na prosby mého těla – byly protknuty vášní, tak jak jsem potřebovala, byly nekonečné, tak jsem si je představovala, a s každým dalším mi dal objevit něco víc. Líbal nádherně a stejně tak válel i v oblasti orálního sexu. Pokud chlap umí líbat, s největší pravděpodobností si tak bude počínat i ve vašem klíně. A kdybych to přece jen chtěla nazvat klasickým lízáním, tak by to vůbec neodpovídalo skutečnosti – jeho polibky se prostě přesunuly z mých rtů, krku a ňader níže, a tuto změnu lokace jsem vítala s nadšením. V tu chvíli, jak jeho jazyk rozhrnul oponu stydkých pysků a jal se vlhkou štěrbinu prozkoumávat, jsem zapomněla na celý svět a sobecky si užívala kanonádu slasti spolu s ohňostrojem nádherných pocitů, které brzy nad to explodovaly v první orgasmus. A on pokračoval dál – lehce, něžně a tak, abych po něm opět zatoužila. Stalo se!


Vyměnili jsme si role a tou, která si hrála -  jsem byla zase já. Jazyk jsem zabořila do jeho koulí a pak pokračovala směrem nahoru – jeho naběhlé žíly mi sloužily jako navigace. Olízla jsem slzu touhy (pouhou kapkou to totiž nazvat nešlo), objala jeho erekci rukou a rty pumpovala nahoru a zase dolu po celého jeho délce. Jakmile jsem mířila k žaludu, rty jsem stáhla a dopřála mu intenzivní slast. S rajcovným mlasknutím mi jeho žalud vyjel z pusy a slabounký podtlak ho přiblížil k vrcholu. Mohla bych tak pokračovat do nekonečna, ale ne teď, jakmile jsem totiž pusou osahala jeho délku, tvrdost i průměr, chtěla jsem ho mít v sobě a na nic nečekat. Užít si maximální pocit naplnění, vlnit se na něm.
 
Napřímil se do sedu, rukou si přejel po péru jakoby mi ukázal, co si pro mě přichystal a řeknu vám, lakomý nebyl. Prstem jsem zajela do vlhkého klínu, nabrala vláhu na prsty a dala mu ochutnat. Mlsně se olízl, přitáhl si mě blíže a jeho erekce zmizela v lasturce. Jeho mužství pulzovalo uvnitř, já v rytmu extáze přirážela tam a zase zpátky a on pohledem hypnotizoval houpající se ňadra, co tu a tam divoce líbal a sál bradavky, a na střídačku zase dirigoval průníky a držel za zadek. Nevím, co mně v tu chvíli vzrušovala víc. Obojí však bylo skvěle načasované.

 Přidávala jsem na tempu a tím vědomě přibližovala jeho orgasmus. Ne, nemuseli jsme to celé přerušit, po pár záškubech z jeho strany, jsem konečně ucítila záchvěv, který signalizoval jeho vyvrcholení. Mírně jsem se zavlnila a pak z jeho mužství zasedla. Se zájmem pozoroval, jak jeho semeno teče z mé kundičky na jeho koule. A mezitím prohodil, že tohle chce ještě zažít. Jeho slova mě neskonale potěšily – před očima jsem totiž měla představu toho, že to celé prožiju ještě jednou. Oba jsme však moc dobře věděly, že jednou nám to stačit nebude, a taky že nestačilo!

Komentáře

Oblíbené příspěvky