Sex pod taktovkou lásky

I přesto, že v sexu s nadšením experimentuji, tak ráda na všechny zajímavé a vzrušivé tipy zapomenu a poddám se milování přesně tak, jak to cítím. Není totiž nic silnějšího, než když se milujete s mužským, který vás nejen pekelně rozpaluje, ale navíc vás k němu pojí hluboké city. Možná to z ní jako líbivé klišé ale věřte mi, že je to ten nejsilnější driák světa.

Víte o mě, že miluju sex, ráda hledám cokoli, co dá na frak postelové nudě, ale především jsem velmi emotivní a temperamentní. Bez citů a emocí bych to totiž nebyla já, potřebuji je nejen k životu, ale i k milování.

Začíná to povídáním

Skvělou atmosféru nenavodíte ničím jiným, než uvolňujícími slovy, které vás vrátí v čase a vy můžete zavzpomínat nad tím, jaké to bylo, když jste se spolu s milým poprvé políbali, měli sex, prostě takové ty věci, které z myšlenek nikdy nevytěšníte i kdybyste chtěli ( Proč taky, když není důvod, že? :-)). Příjemné a láskyplnné vzpomínky jsou vstupenkou do ráje.

Mazlení

Mazlivé doteky ve vás evokují potřebnou hloubku...a co si vlastně budeme povídat, bez mazlení nás to ženské, prostě moc nebaví. Jasně, jsou chvíle a situace, kdy nepotřebujeme něhu a nic nás nepotěší víc, jako blesková rychlovka.
Líbání, polibky, objetí, sání bradavek, ušních lalůčků....variant je nespočet a je skvělé objevovat ty nové...


Polohy si užívejte tak, jak máte rádi

Sice se říká, že my ženy, zbožňujeme misionáře, ale toto tvrzení alespoň u mě neplatí. Není nic krásnějšího, než když si můžu udávat tempo a zatančit si na partnerově erekci sólo přesně podle svých potřeb tak, jak to cítím. Ondřej mi hladí prsa, jemně tahá za bradavky a já jsem v sedmé, ne-li v osmém nebi.

A pokud zakončíme milování pozicí zezadu, mám zaděláno na fantastický orgasmus. Ano, na Ondřeje jsem nezapomněla, on si tam prostě toho misionáře musí propašovat. U nás je to tak, že tato poloha je pro něj hitem číslo jedna....Do dneška nechápu, proč...( Ptala jsem se ho už několikrát, ale nechce se mi to mu věřit:-)).

Klidně si zapalte svíčky, oblečte si pohodové, flanelové pyžamo a od neviného škádlení se přeneste k až k milování. 
Dnes nejde o to, abyste v něm vzbudila dojem dokonalé milenky, bohyně, která pro jeho maximální rozkoš udělá vše. Dnes se milujete proto, abyste mu dala najevo lásku a on vám ji vracel se stejnou intenzitou. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky