Sex pod závojem noci......


Všude okolo narazíte na informaci, že sex v černočerné tmě je účinným zabijákem milostného vzrušení. Já ale musím podotknout, že to není až taková pravda. S drahým toto tvrzení můžeme hravě vyvrátit.

Bylo něco kolem půlnoci a my jsme spolu leželi v posteli, drželi se za ruce a plánovali, co podnikneme následující den. Mačkali jsme se pod jednou peřinou a mazlivě se k sobe tulili. Bláhově jsme si mysleli, že nás blízkost ukolébá ke spánku, ale na místo toho nás pořádně vzrušila.

Začali jsme se hladově líbat, naše ruce se vzájemně potulovaly po intimních zakoutích a netrvalo dlouho a za pár okamžiků na chundelatý koberec přístály naše svršky.

Jak víte, nikdy nemám problém se dokonale nastartovat po sexuální stránce, ale pro tentokrát to bylo snad ještě silnější. Bradavky tvrdě stály v pozoru, moje ženství vlhlo na povel a potřeba si, co nejdřívě nasednout na Ondřejovu tvrdou erekci, mně táhla ku předu jako nikdy.


Milovali jsme se ve stejné místnosti, ve stejné posteli jako kdykoli jindy, ale i přese všechny stereotypní aspekty to bylo dimetrálně jiné. A na vině tomu byla právě všudypřítomná tma.

Neviděla jsem Ondřejovi do očí, neměla jsem pod kontrolou jeho doteky. Jeho nenechavé ruce, které zbloudile hledaly útočiště na mých ňadrech, mne doháněly k šílenství a já se zmohla na jedno slastné povzdechnutí.

Mezitím jsme se vyhoupla na připravený penis a na jeden mlaskavý zátah ho spolkla až na doraz.(Možná se budete divit, že to zmiňuji, ale jindy toho opravdu nejsem schopna. Nejde ani tak o chybějící vlhkost, ta naopak přebývá, ale užší šterbinku. Když o tom dnes opět při psaní přemýšlím, jsem v šoku podruhé:-)).

Nasadila jsem energické tempo a zacválali si k těm nejkrásnějším pocitům. Několikrát jsem si oddálila orgasmus, protože jsem zkrátka nechtěla přestat.  V jednu chvíli jsme cítila, že se to už nezadržitelně blíží, a tak jsem na okamžik setrvala v pozici, kdy jsem celým ženstvím objímala sametově heboučký penis a parkrát zaťala svaly pánevního dna. Můj blížící orgasmus se zase na chvilku stal nedosažitelným, za to Ondřejem to pořádně zacloumalo. Sobecky si sám určoval tempo  a  divokými přírazy nás oba přivedl k vrcholu.

Sex pod závojem noci nás pekelně vzrušil. Vzájemně jsme se překvapovali tím, jak ten druhý zareaguje. Nevěděla jsem, kdy vyhledává moje rty, polaská bradavky, prostě jsem musela čekat na chvíli až to přijde. Naše smysly byly vydrážděny na maximum a díky černočerné tmě (na oknech máme venkovní rolety, které nevpustí do místnosti téměř žádné světlo) jsem se mohla sama sebe ptát a jen se ujišťovat, zda je to opravdu Ondřej, kdo do mne neurvale proniká, nebo je to ten charismatický neznámý, který mi krade poklidné snění?!

Komentáře

  1. Páni, tak to bylo žhavé! V životě by mě nenapadlo, že když je pár už pár let sžitý, tak temná místnost navodí tolik nových pocitů, ale jak píšeš na konci, je to ten adrenalin, ta představa někoho jiného, co tě taky vzruší :) Skvěle napsané, takové psaní přímo hltám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za zpětnou vazbu a slova chvály, jsou pro mne důkazem toho, že má náš blog smysl. Brzy se můžeš těšit i na další skvělé články. Představivost je mocná zbraň, bez ní by to prostě nebylo ono....:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře....♥

Oblíbené příspěvky