Potěšte partnera a udělejte něco pro vaši sexualitu: Spěte nahá


Možná se vám to bude zdát zvláštní, ale pokud hupsnete do peřin úplně nahatá, určitě pochopíte, o čem je řeč a že vlastně ani trochu nepřeháním. Tady jsou všechny výhody a zároveň důvody toho, proč nahaté spaní prostě zbožňuji a rozhodně na něj nedám dopustit. Třeba si ho zamilujete úplně stejně jako já!

Zatančím mu zadečkem v rozkroku
Ondřej sice není kdoví jaký vyznavač spaní na Adama, ale tu a tam k němu svolí a skočíme do peřin úplně nahatí. Pod mojí peřinou se mazlivě zahříváme a spřádáme plány. Vzhledem k tomu, že my ženy známe rozmary přírody a lidského těla, tak se můžeme na ranní erekci stoprocentně spolehnout a zvlášť, když se jedná o víkendové probuzení.

 Ještě omámená spánkem vklouznu k Ondrovi pod peřinu a nahatým zadečkem pohladím jeho penis. Skvělé je, že i kdyby se ranní erekce nedostavila z důvodu toho, že se váš drahý fláká v říši snů, tento dotek nejen vás, ale i jeho spolehlivě navnadí. Věřte mi, že na takové probuzení jen tak nezapomene a třeba bude tu a tam fingovat spánek, abyste mu dopřála ten nejbáječnější hříšný tanec.

Po sexu můžete spokojeně usnout

Taky nenávidíte tu chvíli, kdy musíte po silném orgasmu vstát z postele, posbírat svršky a pracně se do nich nasoukat? Až tato chvíle přijde a vy se budete chtít natahovat po pyžamu, tak udělejte malou změnu a usněte v objetí úplně nahatí. Jasně, určitě se vám to občas podařilo, ale pokud si budete nahaté usínání uvědomovat, užijete si následný spánek mnohem intenzivněji. Já jsem po sexu strašně líná a dlouho dobu se musím přemlouvat, abych vůbec vstala. Je to jeden z důvodů, proč večerní sex miluju.
                                                     

Bude vám ještě větší teplo

Když jsem ještě spala  každou noc v pyžamu (dnes už to není pravidlem), tak jsem se několikrát probudila s pocitem chladu a musela jsem si vzít pod peřinu měkkou, fleecovou deku. Od té doby, co jsem dala pyžamu nebo košilce kopačky, se mi to ještě nikdy nestalo.

Vaší sexualitě to jedině prospěje

Budete se cítit sexy, sebejistě a především mnohem víc ženštěji. Je skvělé, hýčkat měkkou peřinou vaši nahou a jemnou pokožku celého těla.  Vše také přikresluje představa, že vás drahý může sexuálně napadnout už za rozbřesku, ve chvíli, kdy procitne a jeho zraky spatří obliny vašich ňader nebo smyslného pozadí. Co byste řekla budíčku v podobě orálního sexu? Věřte, že dotek jazyka na klitorisu vás spolehlivě probudí.

 Spíte ráda nahá? 



Komentáře

Oblíbené příspěvky