Něco pro milovnice 50 odstínů šedi

Premiéra slavného bestselleru je chystána přesně na den sv. Valentýna, ale již nyní si můžete pořídit vkusné prádelko, které jsou inspirované známým milostným příběhem Anastasie a Christiana.

Ač nás román nijak nenadchl, tak exkluzivní kolekce značky F&F není zase až tak špatná. Určitě se tam najdou modely, do kterých bychom vklouzly s nadšením.

Lákavě vypadá černočerný župan nebo souprava spodního prádelka, a to opět v temně černém odstínu. V případě, že vás láká spíše pohodlí, budete příjemně překvapeny, protože tentokrát návrháři mysleli i na praktičnost a komfort. Však mrkněte tady a posuďte samy!



Určitě nám neváhejte svěřit váš názor na tuto kolekci? Myslíte si, že se povedla? 
V případě, že vás lechtivá sága uchvátila, můžete na ni do kina vyrazit stylově sladěna. Drahý bude jistě překvapen, když zjistí, co se pod sexy šaty ukrývá za učiněný skvost.

Komentáře

  1. Mě se osobně líbí hrozně moc, jen do toho dát postavu :D Ne, že bych byla matróna, jen mám sklony k perfektnosti a když se necítím dobře, tak se necítím dobře :D Ale knížku jsem osobně ani nedočetla, větší ptákovinu jsem nečetla, již dlouhou dobu. Podle mě by všechny tři díly mohli dát do jednoho svazku a bylo by :D Ale do kina se chystám, přece jenom si nemůžu takový film nechat ujít :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za zpětnou vazbu a vidíme, že se v mnohém shodneme. U spodního prádla je skvělý pocit nutností, v opačném případě nikdy nesluší tak, jak by mělo. Jde jen o to najít to pravé :-) Za IntimityBlog Katie..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře....♥

Oblíbené příspěvky