Když váš milostný apetiti frnkl neznámo kam

Představa vášnivého milováni vás vůbec neláká, ale vašemu drahému se zapalují nejen lýtka? Pokuste se milostnou jiskru znovu nastartovat, protože milování má doslova zazračný vliv na naše já, ale i na kvalitu partnerského vztahu.

Promilujte se k pohodovému partnerství, naše tipy vám pomohou rozdmýchat milostný oheň. 

Ta zradná antikoncepce

Pokud už delší dobu poslušně zobete pilulky a chuť na sex je na bodu mrazu, zpozornětě. Možná si vaše tělo říká o změnu antikoncepce, nebo o její vysazení (tedy alespoň v případě, že vám to zdravotní stav dovolí). Tuto zkušenost mohu potvrdit i já, dlouho dobu jsem pilulky plné hormonů užívala a po jejím kompletní vysazení jsem se nejen po sexuální, ale i duševní stránce vrátila do starých kolejí. Výkyvy nálad byly v nenávratnu a můj klín opět zasáhla potřebná vlhkost.

Stereotyp a nuda

S partnerem jsme spolu už nějaký ten rok, divoké chvíle plné zamilovanosti jsou v nenávratnu a kdybychom se s Ondou nesnažili, tak by stereotyp zaklepal na dveře i naší ložnice. Snažte se i vy neustále inovovat vaše postelové hrátky, vylaďte se na tu správnou milostnou notu, vyhrávejte si s novými milostnými praktikami, hledejte nové nápady, triky, postupy, prostě všechno, co vás vábí a
láká.

Změňte prostředí
Opět vycházím z osobní zkušenosti, stejně jako ve všech mých příspěvků. Před měsícem jsem se vrátila z Kypru a musím říct, že jsme si to nejen skvěle užili, ale především že náš vztah dostal na intenzitě. Je úplně jedno, kam se vydáte, důležité je, že budete spolu někde úplně jide, než u vás doma, kde na vás číhá nuda. Budete mít čas jen na sebe a užijete si ho na výsost nadherně, přesně tak jako my dva.

Komentáře

Oblíbené příspěvky