SOS: Jsem příliš vlhká

Stačí vám pár kradmých polibků a váš klín vlhne na povel až zbytečně moc? Ano, chlapi mokré lasturky zbožňují, smyslné mlaskání je vzrušuje, ale co když kvůli milostné potopě drahého v sobě příliš necítíte?

Co se týká mne, tak já jsem opravdu lehoučce vzrušivá, stačí mi byť jen nepatrný sexuální podnět a vlhké vzrušení je tady s plnou parádou. Našim protějškům se to samozřejmě na první pohled zamlouvá, jsou z toho celí pryč, jenže, co když vám intimní povodeň ničí finální prožitek z milování, protože zásuny najednou prožíváte nějak vzdáleně?

 Tipy a triky, jak si sex zase užít

- Holky, neváhejte ani minutu a procvičte se k slasti. Jednoduché zatínání pánevního svalstva nejen prospěje možným problémům s inkontinencí, ale navíc můžete drahého vymačkat jako citrón. Účelné sevření pánevního dna ve chvíli, kdy je váš partner okamžik před výstřikem, může orgasmus urychlit nebo naopak trošku přibrzdit. Při problémům s nadbytečnou vlhkostí vycvičené vaginální stěny oceníte, protože můžete hravě ovládat stisk a sevření mužské chlouby. Tip: Osedlejte si partnera  a dosedněte na něj až nadoraz, utněte pravidelné pohyby nahoru a dolu, místo toho penis masírujte zatínáním pánevního svalstva. Já tuto intimní oblast posiluji klidně i několikrát během dne, třeba ve frontě u pokladny, při vaření nebo při hodině jógy, které jsem bez výhradně propadla.


- Pozor na antikoncepci, v mnoha případech za nadbytečnou vlhkost v kalhotkách mohou  právě rozházené hormony. Já jsem s nimi problém měla, proto jsem se zapsala na víkendový seminář hormonální jógy a musím přiznat, že stav vlhkosti se o kapku vylepšil. Samozřejmě, výsledky nebudou patrné hned, ale i toto zlepšení mne neskonale potěšilo a motivovala ke cvičení. Celkově se po něm cítím skvěle, uvolněně a kvalita vlasů a pleti je na jedničku. Hormonální jógu mohu vřele doporučit všem ženám, které trápí intimní problémy. Hormonálka krotí hormony, upravuje měsíční cyklus, napomáhá s otěhotněním a navíc pomáhá v boji s klimakteriem. O tomto cvičením pro vás chystám zvlášť článek, který bude plný zajímavých postřehů a osobních zkušeností.

- Milujte se v polohách, ve kterých má penis k vagíně stísněnou cestu.

- Vyzkoušet můžete i sex s kondomem. Pořiďte si ochranu s nesčetnými výčnělky nebo povrchem, kterému nechybí drsnější struktura.

- Někdo si nemůže vynachválit přípravky, které zúží vaginální vchod. U mne bohužel nezafungovaly, ale určitě za zkoušku nic nedáte.

- Okamžitý efekt na intenzivní slast má návlek na penis. Pozor, ne všechny rozměry musí skvěle pasovat na partnerův stožár.


Komentáře

Oblíbené příspěvky