Vykuřte ho s bonusem


Myslíte si, že musíte za všechny erotické blbinky utratit pořádný balík, aby to bylo to pravé ořechové? Určitě ne, tady máte důkaz, který mluví za vše!

Orální sex versus škádlivý dotek látky
Nikdy bych tomu nevěřila, ale silonky toho umí mnohem víc, než jen lichotit našim nožkám. Drahý miluje orální sex a já neustále hledám nápady, jak mu jeho průběh, co nejvíce zpříjemnit. Sání, podtlak, bubnování jazykem, stimulace varlat, to známe všechny. Chtěla jsem vymyslet a zrealizovat něco, čím bych Ondřeje totálně dostala. 

Mám to: Šup s punčochami do postele
Pamatuji si to, jakoby to bylo včera a Ondra je na tom podobně, zrovna dnes jsme se o tom spolu bavili a dokonce se mi svěřil, že ho ta vzpomínka dokáže dodnes pořádně vzrušit. 

Za okny ten den řádila bouřka a my si užívali pohodlí a tepla pelíšku. Drahý měl za sebou náročný pracovní týden a já se rozhodla, že rozptýlím jeho vystresované tělo i mysl něčím moc příjemným. Pustila jsem se do lehce erotické masáže, která pomalu získávala na intenzitě. Schválně jsem se zdržovala doteky na erotogenních místech a pak jsem si vzala do úst jeho penis, krásně tvrdý a pulzující. Pomalu jsem zvyšovala tempo, ale i tlak úst, pumpovala jsem s nimi nahoru a dolů, sála jsem luxusně tvarovaný žalud ( Ano, na to si já potrpím) a provokovalo ho k orgasmu. 

Šikovně jsem na jeho mužství natáhla tenkou tkaninu silonek a špičkou jazyka jsem pohladila uzdičku. Jeho tělem projel záchvěv touhy a jako další důkaz toho, že se mu to líbí, mi věnoval dlouhý sten. 

Na žaludu tak cítil nejen můj jazyk, ale vše přibarvovala právě texturu silonek. Hrála jsem si s ním a jeho záškuby mi dělaly nejen radost, ale především se postaraly o to, aby můj klín opět totálně zvlhl. Po několika minutovém škádlením jsem jeho penis vysvobodila, vycítila jeho silnou potřebu a bylo mi jasné, že výstřik tady bude co nevidět.

Komentáře

Oblíbené příspěvky